Konzultáció és utánkövetés

A modul nyomon követi az egyes kezeléseket, az életmód alakulását, méri az egészséggondozási terv, gyógyszerelés és a szolgáltatás hatékonyságát.

Elérhető funkciók

  • A beteg történetével és a kezelés menetével alátámasztott felügyeleti és konzultációs call center
  • Egyéni terápia hűség beszámoló, kontra gyógyszerelési terv felállítása
  • A megoldás központot a nagy adattőmeg (Big Data) értékelés teszi optimálissá és a mesterséges intelligencia MI révén azonnali kezelési tennivalókat biztosít
  • Egészséggondozási szolgáltatási beszámoló az egyéni értékeléshez

   

A használat előnyei

Az ügyfél teljes, releváns, valós idejű egészségi állapota,  tevékenysége a beszélgetés, vagy chat során a konzultáns rendelkezésére áll: képzelje csak el milyen hozzáadott értéke van az ügyféllel folytatott beszélgetés  során annak, ha a konzultáns valós időben láthatja nem csak a vonatkozó törzsadatokat, de a beteg egészségügyi történetét, a megelőző egészséggondozást, a kezeléseket, a betegre vonatkozó feljegyzéseket, a gyógyszereket, protokollokat és a gondozási folyamat tervét, valamint az abból kialakult eredményt.

Az életmód tanácsadó, konzultáns már a beszélgetés alatt kész, személyre szabott életmód ajánlást tud küldeni egy kattintással a betegnek - vagyis innentől kezdve a tanácsadó, konzultáns nem csak beszélhet, hanem ténylegesen beállíthatja az ajánlott tervet és tennivalókat már a beszélgetés során - a beszélgetés alatt megjelenő különböző lehetséges előrejelzési és tevékenységi megoldási modul révén. A javaslatok az MI és gépi tanulási algoritmuson alapulnak, tekintettel a legutóbbi gondozási eljárásokra, gyógyszer hatóanyagok ellenőrzésére, ami a partner optimális gondozási folyamatához szükséges.

A gondozás kimenete nagymértékben függ a beteg életmódjától, viselkedésétől miután elhagyta a rendelőt. Az orvosok nem tudják befolyásolni betegeik szokásait, pl. a dohányzást, a testmozgást, vagy az egészséges táplálkozást.

Mérje fel betege legfontosabb egészségi kockázatát, ossza meg a gondozási lehetőségeket, a történetet, rögzítse a további teendőket, s azok ütemezését! A Medistance-nek köszönhetően a call center és megoldásközpont modul az oktatási és gondozási szabályozási folyamat fontos részévé válik. Míg az analitikai képernyők, mint a törzsadatok és az egészségi állapot analitikák áttekintést adnak a partnernél elért eredményekről, a szolgáltatási beszámoló képernyő az elvégzett tranzakciók teljes körét mutatja.

A partner szükséges adatainak gyors és egyszerű keresése, majd valós időben történő megküldésének lehetősége a beszélgetés alatt – idő megtakarítás a partner és a konzultáns részére.

Tudnia kell még

Ha a tanácsadó, vagy a konzultáns nem elérhető, a Medistance üzenetet küld a következő, rendelkezésre álló konzultánsnak, aki automatikusan keresni fogja Önt.

A tanácsadó, konzultáns az mesterséges intelligencia és gépi tanulás, elemzés alapján küldi meg a kezelési tervet a partnernek, a beépített postázási rendszeren keresztül.