Az együttműködési kapcsolat kezelése

A modul  végzi a betegekkel,  az együttműködő egészségügyi szolgáltatókkal és támogatókkal kapcsolatos minden információ kezelését beleértve a profilokat, kapcsolattartási, e-learning információkat, kezelési tevékenységek összefoglaló jelentéseit, számlaegyenlegeket és optimális kezelési elemzéseket.

Többcsatornás kommunikáció, e-learning, képzés

A hatékony megelőző egészséggondozási e-learning egyik legfőbb alapelve a tartalommegosztás kezelése, a rugalmatlan - elszigetelt csatornákon folyó - kommunikációs stratégiák felváltásának az egészséggondozási információk több csatornán keresztüli megosztással történő átállással. Napjainkban előszeretettel beszélünk a potenciális partnerek, állampolgárok, betegek és a gondozó szolgáltatók, a biztosítók és a privát biztosítók közötti kapcsolati pontokról. Ilyen pontok egyidejűleg több csatornán jelennek meg, ezért fontos a kommunikáció oly módon történő szervezése, irányítása, hogy az a partnerek, állampolgárok rendelkezésére álló minden csatornán következetes üzenetet, tartalmat biztosítsanak.

A többcsatornás marketinget támogató jellemzők

Többcsatornás kommunikáció:
Medistance Connect mobil alkalmazás - dinamikus tartalom beállítást, interjúk és alkalmazáson belüli értesítéseket tesz elérhetővé.
Medistance call center és közvetlen konzultáció - call center és szakmai tanácsadó csoportok biztosítása az ügyfelek, betegek és gondozói csapatának profiljához, egészségügyi érdekeihez való hozzáféréssel
E-mail - dinamikusan beállított vagy előre meghatározott tudásanyag és programok kiküldésére
SMS - automatikusan személyre szabott üzenetek és kétirányú kommunikáció küldésére

A modul használatának előnyei

A többcsatornás egészséggondozási kommunikáció biztonságos rendszert kíván, mely koordinálja a tevékenységeket, naplózza a kiküldéseket, nyomon követi a partnerek, betegek, állampolgárok viselkedését, miután azok az üzenetet megkapták. TTöbb csatorna használatával nagyobb valószínűséggel érheti el a célcsoportokat, az egyedi egészségügyi tartalmi igényeket kielégítve. Szisztematikus, többcsatornás kommunikáció használata:

  • a testre szabott egészséggondozási tartalommal bíró üzenettel egy bizonyos célcsoportot ér el a megcélzott partner és az ön vállalata közötti érintkezési ponton
  • fokozza az interaktív kommunikációt, a tartalom átalakítását az egyes csatornákon és a program vagy egészséggondozási megelőzési projekt egész folyamatában
  • optimalizálja a használattal összefüggő költségeket, pl. call center vagy projekt csatornák, melyek a leghatékonyabb csatorna kijelölésével rendelkeznek