Egészséggondozói felügyelet

A modul optimalizálja a beteg egyéni orvosi felügyeletének lehetőségét, a call-center szolgáltatást, támogatva az orvosi eszköz és adattovábbítás szolgáltatást, a szolgáltatások szerződéskezelését, a szolgálat tervezést, és követi a betegellátók tevékenységének kölcsönhatásait.

Integráció CRM, ERP és call centerekkel

Partnerei, betegei és igényeik ismerete elsősorban egészségi állapotuk és életmódjuk távolból történő nyomon követéséből, valamint az interakciókból és kommunikációs tranzakciókból ered. Azonban nemcsak ezek a rendelkezésre álló források, a CRM-ből, a Medistance ERP-ből és a call center rendszerből is információt nyerhetünk közvetlenül. Egyedi jellemzői következtében a Medistance lehetővé teszi azon munkafolyamatok automatizálását, amelyek műveleteinket optimalizálják és API-kon keresztül a partner profilok változásához vezetnek, mely adatok és tranzakciók más rendszerekben tárolódnak.

Használati estek

Az rendszerből nyert információval képes lesz az automatizált tevékenységek széles körének futtatására, többek között:
KÉPZÉS – automatikus képzési programok, amennyiben egészségi kockázatok állnak fenn az egészséggel kapcsolatos esemény előtt vagy után
CALL CENTER – kapcsolatba lépést kérő automatikus értesítés, hozzáférés a partner profiljához és javasolt beszélgetési téma előre definiált szövegekkel
MEGELŐZÉS – programok és egészséggondozási tervek kockázatszámítások és interjúk alapján

Hogyan működik?

Más ERP/CRM rendszerben tárolt kontakt törzsadatok vagy tranzakciós adatok a Medistance API-n keresztül automatikusan átküldhetők a Medistance rendszerbe. A kapcsolat mellett a Medistance valós időben képes kommunikálni más ERP rendszerrel és képes letölteni az adott személyre vonatkozó tranzakciós adatokat. Később ezt az adatot használják az automatikus szegmentáláshoz és az egészséggondozás felügyeleti műveleteinek automatizálásához.

Szolgáltatói szerződés:
Lehetővé teszi, hogy a felhasználók rendszeres támogatási és szavatossági szerződést hozzanak létre a vevőnek eladott tételekre vagy szolgáltatásokra.

Ügyfél készülék kártya:
Részletes információkat ad a szerviztechnikusoknak az ügyfélnek eladott tételről, mint pl. az orvosi készülék gyári száma, a cserekészülék gyári száma vagy szerviztörténet. Felsorolja a tételhez tartozó szerviz szerződéseket.

A partner, beteg készülékére vonatkozó jelentés:
Megmutatja a flottában, praxisban, vagy az egészséggondozónál működő összes berendezést és a megfelelő gyári számokat.

Távorvosi konzultációs hívás:
Lehetővé teszi, hogy a felhasználók a rendszerbe érkező minden szolgáltatási hívást lássanak. A felhasználók a jelentést leszűkíthetik úgy, hogy csak bizonyos hívásokat lássanak - bizonyos sor, technikus, probléma típus, prioritás, tétel és hívásállapot. Az is lehetséges, hogy a felhasználók csak az esedékes hívásokat lássák.

Távorvosi konzultációs hívás soronként:
A sorban lévő álló összes függőben levő konzultációs hívást nyomon követi. Felügyelhetők a különböző hívási státuszok, a hívások pedig az egyes gondozási projekt vezetőhöz, ápolóhoz rendelhetők, vagy egy csapat sorban tarthatók.

Válaszidő:
Lehetővé teszi, hogy a felhasználók kövessék a partner, beteg és a call center szolgálat közötti kölcsönhatást, feljegyzi az egy hívás megválaszolásához szükséges időt.

Tudásbázis:
A rendszer tudásbázist gyűjt a tipikus tevékenységekről, az előrejelző programokról és az orvosi call center szolgálat javaslatairól. Ezek az egészségügyi szolgáltatás hívások naplózásából visszakereshetők.